Een geslaagd carpool feest, zo kun je het feest wat op tweede kerstdag werd georganiseerd door de club BSK noemen.
Vele bezoekers kwamen feestvieren in de tent. Een feest wat prima georganiseerd was. Knap dat deze jongelui zoiets op poten kunnen zetten. Tegen negen uur liep de tent al vol met feestgangers. Ze hadden wel zin in een feestje. De band de moeflons had al snel de stemming er inzitten. Er was wijn, er was bier en heel veel plezier. Een foto impressie is te zien in het fotoboek.
