Buurtborrel stond op de uitnodiging . De bewoners van het Oostereind werden uitgenodigd om de nieuwjaarsvisite te vieren bij de fam. Hoes aan het Oostereind.In de vernieuwde kapschuur werden de buren verwelkomd door de organisatoren. Vele buren gaven gehoor aan de uitnodiging. Het was een gezellige middag voor jong en oud. Het is de bedoeling dat de buurtbarbecue in de zomer wordt georganiseerd, maar omdat dit nog tijdje duurt hadden de organisatoren een tussen oplossing bedacht met een buurtborrel. Dit viel bij een ieder goed in de smaak.

voor meer foto’s zie fotoboek