Erm.nu
Geen evenementen gevonden!

Alfred Willering nieuwe dirigent Crescendo

4 mei 2015

Alfred Willering uit Coevorden wordt de nieuwe dirigent van Muziekvereniging Crescendo uit Sleen. De orkesten van Crescendo hebben met meerheid van stemmen gekozen voor Willering. Hij volgt Egbert van Groningen op die begin dit jaar afscheid nam.

Willering is op dit moment onder andere als dirigent werkzaam bij het Fanfare Korps Voorst, Harmonie Crescendo Gramsbergen en het Symfonisch Blaasorkest Overijssel. Op projectbasis is hij dirigent bij het Drents Jeugd Orkest. Ook speelt hij regelmatig orgel in verschillende kerken in Overijssel en Drenthe.

343d944

Uitgelicht

Kiezen
Kiezen

Kiezen

Het is best een dingetje : kiezen. Gedurende je leven zijn er veel keuzes te maken. Voor welke...