Vandaag de herkansing voor de braderie op het Ermerstrand. Vorige week is de markt verregend. Eerst leek het vanmorgen ook nog bewolkt met een sputtertje regen. Gelukkig is het daarbij gebleven en brak zelfs af en toe de zon flink door. Een ideale dag voor de braderie, die dan ook meer bezoekers trok dan vorige week het geval was. Ook prettig voor de organiserende partij en de standhouders, die maar 1 week hadden om de braderie opnieuw onder de aandacht te brengen. De aanhouder wint! De markten worden tijdens de zomervakantie elke maandag gehouden.






