Erm.nu
Geen evenementen gevonden!

De Ster

14 december 2015

Boven Erm staat weer De Ster
hij is niet zo heel erg ver
Twinkelend aan de hemel
kijkend op ons neer
en elke nacht maar weer
in het donker van de nacht
is er altijd een Ster die naar je lacht!
Want in deze donkere dagen
gaan mensen snel weer klagen
Maar kijk eens naar dit wondere licht
en er verschijnt een lach op ieders gezicht!
Ook al heb je rode handen van de kou
een goede Kerst voor mij en jou!
Hopenlijk zorgen de lampjes in alle Kerstbomen
voor vervulling van ieders dromen!
Voor de zieke mensen in alle landen
mogen zij verzorgd worden met tere handen
Waar ons de winter nog wacht
daar brandt het lichtje nu al in de nacht
Want de mensen blijven dromen
zal er ooit nog eens vrede komen?
Daar waar alle mensen gaan
moge daar de vrede staan!
Deelt iedereen dit stukje liefde maar
dan krijgt iedereen een Goed Nieuwjaar!

 Zie ook het fotoalbum 2015, waarin het opzetten van de
ster in Erm een overzicht wordt gegeven.

Uitgelicht

Kiezen
Kiezen

Kiezen

Het is best een dingetje : kiezen. Gedurende je leven zijn er veel keuzes te maken. Voor welke...