Op het Zuidenveld Festival, dat op 6 t/m 9 juli in Sleen plaatsvindt, wil Dorpsbelangen net als in 2009 komen met een boog en een wagen. Donderdagavond, 5 januari worden de eerste plannen gepresenteerd in café-restaurant Moorman. Aanvang 20.00 uur. Voor de boog is als thema de van Raaltetrek gekozen. Het mooie ontwerp dat Gino Hoes al heeft gemaakt, wordt dan gepresenteerd. Voor de wagen is het thema nog niet bepaald. Daar gaan we donderdag samen naar op zoek. Dus heeft u een goed idee? Kom donderdag naar Moorman. Wie wil er verder meedenken en bouwen? Wie wil ons helpen? We hopen op net zo’n goede opkomst als 8 jaar geleden. Dus, kom naar Moorman. Of meld je anders bij Niske Hans (De Hoek 33a) of Lia Renting (Achterste Erm 7).
2026