Gisteravond was het weer tijd voor het Kerstdiner op obs de Piramide. Ze hebben er een gezellige avond met alle kinderen in de tussenruimte beleefd. De ouders hadden er weer een waar festijn van gemaakt….en het smaakte heerlijk! Een foto impressie is te vinden in het fotoalbum.
2026