Maandag a.s. 14 december zal het autoverkeer vanuit Erm richting Emmen en dus ook richting Groningen, rekening moeten houden met een afsluiting van de rotonde aan het eind van de Oude Rijksweg, ter hoogte van de N34. 
De rotonde zal die dag worden opgeknapt van 07.00 uur tot 19.00 uur.
De omleiding wordt aangegeven met gele borden.
