Het was stralend weer dus was het een hele mooie gelegenheid om de tuin van de familie Beuling te bezoeken. De tuin was open vanaf half elf tot vijf uur. Om elf uur waren de eerste bezoekers al aan het genieten van de mooie tuin en wie weet, voor het opdoen van goede ideeën voor hun eigen tuin. En voor wie denkt ”jammer dat heb ik gemist “, op zondag 16 augustus is er weer een open tuinen dag bij de Beuling en ook nu weer vanaf half elf tot vijf uur. De vlag van de open tuinen dag wappert vrolijk bij de oprit dus het kan niet missen.
