Rijd je door Erm zie je ineens 4 pieten lopen en die willen graag een lift. Ze wilden graag de kinderen in Erm even verrassen. Maar omdat de huizen toch wel ver uit elkaar liggen wilden ze graag een lift. Ook zouden ze het leuk vinden als er foto,s gemaakt zouden worden.
Met 2 foto-graven en 2 chauffeurs zijn ze op pad gegaan. Heel veel kinderen hebben ze blij kunnen maken met hun bezoek. Ook vonden ze het wel spannend omdat er zomaar pieten op bezoek kwamen. Maar de pieten konden heel snel de kinderen op hun gemak stellen.
Nadat de pieten hadden gevraagd of de kinderen een kaarsje in de schoen wilden doen voor de verjaardagstaart van Sinterklaas werd er afscheid genomen. Samen met de kinderen hebben ook de pieten een heel fijne avond gehad. En hopelijk hebben de pieten volgend jaar weer tijd om de kinderen in Erm te verrassen met een bezoek.
Klik op hier om de foto’s te zien