Samen zingen in Sleen t.g.v. 70 jaar bevrijding op 5 mei.
Net als voorgaande jaren is er weer een sfeervolle zangavond ”Samen zingen in Sleen”, georganiseerd door de Missionaire Werkgroep Protestantse Gemeente Sleen .
Tijdens deze avond, die voor de zestiende keer wordt gehouden, zullen er vaderlandse liederen worden gezongen en kunnen we naar verschillende liederen luisteren die worden gezongen door twee koren uit Sleen. Dit jaar zullen het gemengd koor Pur Sang o.l.v. Ronald Kreuk en het mannenkoor De Sleener Toren Zangers o.l.v. Jolanda Snijders hun medewerking verlenen. 
De koren worden begeleid op de piano door Martin de Ruiter. Ook zal een blaasensemble uit Sleen medewerking verlenen aan deze avond. De liederen die we deze avond samen zingen zullen op het orgel begeleid worden door mevrouw Bep Arentze- Bos. De samenzang is op 5 mei 2015 in de Dorpskerk van Sleen aan de Brink en begint om 19.30 uur. De toegang is gratis. Wel wordt aan de uitgang een inzameling gehouden i.v.m. de gemaakte onkosten
Iedereen is van harte welkom.