Zijspancoureur Bennie Streuer uit Grolloo is met bakkenist Geert Koerts uit Erm vijfde geworden in de eerste wedstrijd van 2015 van het WK zijspan.
De race in het Britse Donington werd onder stormachtige omstandigheden verreden. De race werd al na 1 ronde middels de rode vlag stil gelegd, door een incident tussen de teams Gürck en Holden.
Team Streuer reed een eenzame wedstrijd, na een lange nacht waarin de reservemotor moest worden ingebouwd. “Er zat dit weekend niet meer in, we zijn tevreden met de vijdfe plaats,” zegt Bennie Streuer.
Volgende week staat de tweede ronde van het WK op het programma op het Franse circuit van Le Mans.
