De Holtenploeg????Ja de Holtenploeg!!!Nadat de chinees jaren leeg had gestaan werd het verkocht aan Tim Smits uit Achterste Erm. Tim kocht het gebouw op 14 juli 2015. Heel veel mensen hadden zoiets van, wat nu? Tim heeft grote plannen die op een aantal punten nog niet helemaal uitgewerkt zijn maar op een aantal ook wel. Zo is het zeker dat er in het voorste gedeelte een café komt. De bar staat er maar moet nog verder afgewerkt worden, de stamtafel, de vloer en het plafond zijn af. De kleur van het plafond is lichtgrijs met donkerantracietkleurige balken en de vloer heeft een grijzige oud eiken plankenstructuur. De wc,s zijn verplaatst en zijn bijna af. De keuken van de vorige eigenaar is eraf en daar wordt nu een nieuw woonhuis gebouwd. Voor de vorst willen ze het graag onder dak hebben zodat ze in de winter ook door kunnen met de bouw. Ook de buitenkant wordt opnieuw geverfd. Het café heeft al verschillende kleuren gehad. Toen de familie Kleine het café had was de buitenkant wit, bij de familie Meerkijk grijs, bij de chinees rood, en nu krijgt het weer een grijstint. De parkeerplaats komt weer achter maar wordt anders ingedeeld. Er is al heel veel gedaan maar er moet ook nog heel veel gebeuren. Tim hoopt voorjaar 2017 het café te openen en als alles af is komt er ook weer een naambord met De Holtenploeg. We wensen Tim heel veel succes met de verdere bouw en hopen dat alles volgens plan verloopt.
2026