Onze jaarlijkse barbecue is weer geweest. De opkomst was heel goed en het was als vanouds heel gezellig. Er wordt altijd begonnen met koffie met koek of cake. Gezellig bijkletsen en kennis maken met de nieuwe inwoners in Achterste Erm en dat onder het genot van al het lekkers van de barbecue. Er zijn altijd genoeg tafels en stoelen zodat iedereen de mogelijkheid heeft om overal even bij aan te schuiven. In de late uurtjes gaat iedereen dan weer tevreden huiswaarts. De andere dag nog even opruimen en dan op naar de burendag om daar elkaar weer te ontmoeten
.

