Wat een energie, wat een verbinding en wat een prachtige zomeravond in de tuin van familie Morée aan de Harstakker. Afgelopen zaterdagavond 20 juni veranderde Erm in dé ontmoetingsplek voor christelijke jeugd uit de hele regio. Maar liefst 130 jongeren kwamen samen voor een krachtige avond vol lofprijzing en aanbidding. Samen één in de naam van Jezus!
Het mooiste van de avond? Het interkerkelijke karakter. Jongeren met allerlei verschillende achtergronden wisten elkaar te vinden met één gezamenlijk doel: samen zingen, bidden en God grootmaken.
De sfeer was vanaf het eerste moment voelbaar: warm, open en vol enthousiasme. De band wist iedereen mee te nemen in zowel krachtige worshipnummers als intieme momenten van aanbidding.
Evert Adams van Stichting Jij-daar: ”Het was geweldig om te zien hoe zoveel jongeren samenkwamen. Dit laat zien dat geloof leeft onder de jeugd hier in de regio!”
Smaakt naar meer!
Gezien de enorme opkomst en de enthousiaste reacties achteraf, kunnen we wel stellen dat dit initiatief een schot in de roos is. Dit was weliswaar de tweede editie van een Sing-In festival hier in regio Emmen, maar als het aan de organisatie JIJ-daar ligt betreft het absoluut niet de laatste. Dit krijgt honderd procent zeker een vervolg!
Bedankt aan iedereen die erbij was en deze avond onvergetelijk heeft gemaakt!
Nico Morée

